让我听见你。

这世界上还有什么比音乐更美妙的
想必是有的 但是世界还是不能失去音乐。

Primadonna - Marina and the Diamonds

由这个封面的女人的左眼下的痣认出来这个歌手啊

钻石玛利亚。

这首歌真的是节奏超级喜欢那种。


Primadonna girl' yeah
自命不凡的女人 耶

  

All I ever wanted was the world
我曾经想要全世界

I can't help that I need it all
忍不住想要拥有这一切

The primadonna life
自命不凡的生活

The rise and fall
起起落落

  

You say that I'm kind of difficult
你说我有点难搞

But it's always someone else's fault
但那一直都是因为别人有问题

Got you wrapped around my finger' babe
有你与我十指相扣 亲爱的

You can count on me to misbehave
我不会循规蹈矩 这你大可放心

Primadonna girl
自命不凡的女人

Would you do anything for me? 
你会为我做任何事吗?

  

Buy a big diamond ring for me? 
为我买颗大钻戒?

  

Would you get down on your knees for me? 
你会为我双膝跪地吗?

  

Pop that pretty question right now' baby
现在就问出那个诱人的问题 亲爱的

  

Beauty queen on the silver screen
银幕上美丽的女王

  

Living life like I'm in a dream
过着梦一样的生活

  

I know I've got a big ego
我知道 我很自我

  

I really don't know why it's such a big deal though
但我真的不懂 这有什么关系

  

I'm sad to the core core core
我内心底哀伤 伤 伤

  

Everyday is a chore chore chore
每天的生活一团糟 糟 糟

  

When you give' I want more more more
你付出的时候 我想要更多 多 多

I wanna be adored
我想要被爱

Cause I'm a - 
因为我是个

Primadonna girl' yeah
自命不凡的女人 耶

  

All I ever wanted was the world
我曾经想要全世界

I can't help that I need it all
忍不住想要拥有这一切

The primadonna life
自命不凡的生活

The rise and fall
起起落落

  

You say that I'm kind of difficult
你说我有点难搞

  

But it's always someone else's fault
但那一直都是因为别人有问题

Got you wrapped around my finger' babe
有你与我十指相扣 亲爱的

You can count on me to misbehave
我不会循规蹈矩 这你大可放心

Primadonna girl
自命不凡的女人

Fill the void up with celluloid
用各种片段填满空虚

Take a picture' I'm with the boys
拍张我和男生的合影

  

Get what I want "cause I ask for it
得要我想要的 因为我追求这些

  

Not because I'm really that deserving of it
而不是因为我真的配得到

  

Living life like I'm in a play
过着身处剧中的生活

  

In the limelight' I want to stay
我想待在镁光灯下

  

Yeah' I know I've got a big ego
耶 我知道 我很自我

I really don't know why it's such a big deal though
但我真的不懂 这有什么关系

  

Going up' going down down down
起起落落 落 落

  

Anything for the crown crown crown
任何事都是为了皇冠

  

When the lights beat down down down
灯光打下 下 下

I spin around
我起身旋转

  

Cause I'm a - 
因为我是个

Primadonna girl' yeah
自命不凡的女人

  

All I ever wanted was the world
我曾经想要全世界

I can't help that I need it all
忍不住想要拥有这一切

The primadonna life
自命不凡的生活

The rise and fall
起起落落

  

You say that I'm kind of difficult
你说我有点难搞

  

But it's always someone else's fault
但那一直都是因为别人有问题

Got you wrapped around my finger' babe
有你与我十指相扣 亲爱的

You can count on me to misbehave
我不会循规蹈矩 这你大可放心

  

Primadonna girl' yeah
自命不凡的女人

  

All I ever wanted was the world
我曾经想要全世界

I can't help that I need it all
忍不住想要拥有这一切

The primadonna life
自命不凡的生活

The rise and fall
起起落落

You say that I'm kind of difficult
你说我有点难搞

  

But it's always someone else's fault
但那一直都是因为别人有问题

  

Got you wrapped around my finger' babe
有你与我十指相扣 亲爱的

You can count on me to misbehave
我不会循规蹈矩 这你大可放心

  

Primadonna girl
自命不凡的女人


评论
热度(10)

© 让我听见你。 | Powered by LOFTER