让我听见你。

这世界上还有什么比音乐更美妙的
想必是有的 但是世界还是不能失去音乐。

It's So Hard To Say Goodbye To Yesterday - Jason Mraz

封面就很喜欢。

整首歌像清唱一般地娓娓道来。


How do I say goodbye to what we had? 
该如何挥别我们拥有的曾经?

The good times that made us laugh
那些洋溢着欢笑的幸福时光

Outweigh the bad. 
让悲伤苦楚黯然失色

I thought we'd get to see forever
曾以为我们会携手走向永恒

But forever's gone away
但那永恒已悄然消逝

It's so hard to say goodbye to yesterday. 
难以挥别昨日

I don't know where this road
我并不知道这条漫长的道路

Is going to lead
将引领命运走向何方

All I know is where we've been
我所知道的只是我们并肩去过的地方

And what we've been through. 
以及我们共同经历的所有幸福与忧伤

If we get to see tomorrow
如果我能够期许一个明日

I hope it's worth all the wait
惟愿它值得所有的酸涩的隐忍与等待

It's so hard to say goodbye to yesterday. 
难以挥别昨日

And I'll take with me the memories
我将怀揣着所有美好的回忆继续前行

To be my sunshine after the rain
它们带来的抚慰定如同雨后灿烂的阳光

It's so hard to say goodbye to yesterday. 
难以挥别昨日

And I'll take with me the memories
我将怀揣着所有美好的回忆继续前行

To be my sunshine after the rain
它们带来的抚慰定如同雨后灿烂的阳光

It's so hard to say goodbye to yesterday. 
难以挥别昨日

It's so hard to say goodbye to yesterday. 
难以挥别昨日


评论
热度(6)

© 让我听见你。 | Powered by LOFTER