让我听见你。

这世界上还有什么比音乐更美妙的
想必是有的 但是世界还是不能失去音乐。

Shine On (Digital Album Version) - Jet

Please don't cry
别哭

You know I'm leaving here tonight
你知道我今夜就将离去

Before I go I want you to know
在我走之前,我希望你能明白

that there will always be a light
总有一束光芒永不消逝

  

And if the moon had to runaway
当月亮踪迹不再

And all the stars didn't wanna play
星星也黯淡无光

Don't waste the sun on a rainy day
千万不要浪费了雨天的阳光

The wind will soon blow it all away
微风终将吹散阴霾

  

So many times I'd tried
我曾千万次地努力

To be much more than who I am
去超越自己

And if I let you down I will follow you 'round 
假如你对我感到失望,我也会一直追随着你

until you understand
直到你理解一切

  

That if the moon had to runaway
当月亮踪迹不再

And all the stars didn't wanna play
星星也黯淡无光

Don't waste the sun on a rainy day
千万不要浪费了雨天的阳光

The wind will soon blow it all away
微风终将吹散阴霾

  

When the days all seem the same
当日子陷入无尽的重复

Don't feet the cold or wind or rain
不要惧怕风雨寒冷

Everything will be okay
一切都会好起来

We will meet again one day
总有一天我们终将再见面

I will shine on, for everyone
我将为所有人闪耀我的光彩

  

So please don't cry
所以别哭

Although I leave you here this night
尽管今夜我就要离开你

Where ever I may go how far I don't know
我不知道我会去向多远的地方

But I will always be your light
但我将永远做你的光芒

  

That if the moon had to runaway
当月亮踪迹不再

And all the stars didn't wanna play
星星也黯淡无光

Don't waste the sun on a rainy day
千万不要浪费了雨天的阳光

The wind will soon blow it all away
微风终将吹散阴霾

  

When the days all seem the same
当日子陷入无尽的重复

Don't feet the cold or wind or rain
不要惧怕风雨寒冷

Everything will be okay
一切都会好起来

We will meet again one day
总有一天我们终将再见面

I will shine on, for everyone
我将为所有人闪耀我的光彩

When the days all seem the same
当日子陷入无尽的重复

Don't feet the cold or wind or rain
不要惧怕风雨寒冷

Everything will be okay
一切都会好起来

We will meet again one day
总有一天我们终将再见面

I will shine on, for everyone
我将为所有人闪耀我的光彩


评论
热度(8)

© 让我听见你。 | Powered by LOFTER