让我听见你。

这世界上还有什么比音乐更美妙的
想必是有的 但是世界还是不能失去音乐。

Snow White - Maximilian Hecker

给你一汪温柔:)


you dreamed i was your lover
你梦到我是你的爱人

and i lied in your arms
还梦到我躺在你的臂弯

you dreamed of all our children
你梦到我们所有的孩子

playing in the sun
在日光下玩耍

i hope that you're alright
我希望你一切安好

i hope, i hope that you're alright
我希望,我希望你一切安好

sleep, my snow white
睡吧,我的白雪公主

you dreamed i was your lover
你梦到我是你的爱人

and i lied in your arms
还梦到我躺在你的臂弯

you dreamed of all our children
你梦到我们所有的孩子

playing in the sun
在日光下玩耍

i hope that you're alright
我希望你一切安好

i hope, i hope that you're alright
我希望,我希望你一切安好

sleep, my snow white
睡吧,我的白雪公主

sleep, my snow white
睡吧,我的白雪公主

sleep, my snow white
睡吧,我的白雪公主

sleep, my snow white
睡吧,我的白雪公主

sleep, my snow white
睡吧,我的白雪公主

sleep, my snow white
睡吧,我的白雪公主


评论
热度(6)

© 让我听见你。 | Powered by LOFTER