让我听见你。

这世界上还有什么比音乐更美妙的
想必是有的 但是世界还是不能失去音乐。

Joey - Concrete Blonde

“如果过去我使你迷惑,那是因为我不想与你在一起。”



Joey,baby -dont get crazy
乔伊 宝贝 不要发疯

Detours.Fences...I get defensive
走弯路 跳篱笆 我已经学会自卫

I know youve heard it all before - 
我知道你之前听说过

so I dont say it anymore
所以我不再说什么了

I just stand by and let you fight your secret war. 
我只是站在一边看着你 加入你奇妙的战争

And though I used to wonder why - 
尽管我一直很奇怪

I used to cry till I was dry. 
为什么我以前会把眼泪哭干

Still sometimes I get a strange pain inside
有时候我仍会感受到心灵深处的伤痕

Oh,Joey,if youre hurting so am I. 
OH 乔伊 如果你受伤我还会感到疼痛

Joey,honey -Ive got the money
乔伊 亲爱的 我得到一些钱

All is forgiven.Listen,listen
所有的都被原谅 听着 听着

And if I seem to be confused
如果过去我使你迷惑

I didnt mean to be with you. 
那是我并不想和你在一起

And when you said I scared you,well I guess you scared me too. 
并且当你说你怕我的时候,我猜你也很怕我

But we got lucky once before
但是我曾经一起走过运

And I dont wanna close the door
并且我不想关上门

And if youre somewhere out there passed out on the floor. 
如果你在外边什么地方倒地而死

Oh Joey,Im not angry anymore. 
oh 乔伊 我一点也不会遗憾

cause if I seem to be confused
因为如果过去我使你迷惑

I didnt mean to be with you. 
那是我并不想和你在一起

but when you said I scared you,well I guess you scared me too. 
并且当你说你怕我的时候,我猜你也很怕我

But if its love youre looking for
但是如果这就是你追寻的爱

well i can give a little more
我可以给你很多很多

if you're somewhere drunk, and passed out on the floor
如果你在外边什么地方倒地而死

Oh Joey,Im not angry anymore. 
oh 乔伊 我一点也不会遗憾


评论
热度(2)

© 让我听见你。 | Powered by LOFTER