让我听见你。

这世界上还有什么比音乐更美妙的
想必是有的 但是世界还是不能失去音乐。

Space Song - Beach House

要有多好听/就因为前奏就感动

一开口就沉迷/我也要跟着坠入无边的宇宙了。


It was late at night you held on tight
深夜里你紧紧的抓住我

From an empty sea a flash of light
从空寂的海洋射出一道光束

It will take a while to make you smile
我要费一番力气才能让你微笑

Somewhere in these eyes I'm on your side
在那些目光下总有一片净土有我与你相伴

You wide eyed girls you get it right
你这个见多识广的女孩会理解我的

Fall back into place
坠落回无边的宇宙

Fall back into place
坠落回无边的宇宙

Tender is the night for a broken heart
破碎的心需要一个温柔的夜晚来抚慰

Who will dry your eyes when it falls apart
谁会在一切支离破碎的时候擦干你的泪呢

What makes this fragile world go 'round 
谁让这个脆弱的世界保持转动呢

Were you ever lost was she ever found
你是否曾经迷失 而她是否曾经找回你的自我

Somewhere in these eyes
在那些目光下总有一片净土

Fall back into place
坠落回无边的宇宙

Fall back into place
坠落回无边的宇宙

Fall back into place
坠落回无边的宇宙

Fall back into place
坠落回无边的宇宙

Fall back into place
坠落回无边的宇宙

Fall back into place
坠落回无边的宇宙

Fall back into place
坠落回无边的宇宙

Fall back into place
坠落回无边的宇宙


评论
热度(5)

© 让我听见你。 | Powered by LOFTER