让我听见你。

这世界上还有什么比音乐更美妙的
想必是有的 但是世界还是不能失去音乐。

I Don't Sleep Well - Hello Saferide

她的歌声我总是听不倦。


Bang Bang Bang

Bang Bang Bang

And suddenly,I don ’t feel fat anymore
就在一瞬间 我不再觉得自己很胖

I don ’t count my blackheads as a hobby
也不再以数黑头为嗜好

I don ’t count the marks on the wall
或是傻傻的算着墙上的斑点

And I don ’t sleep well at all
而我再也睡不好

There is someone else right beside me
在我身旁有一个人

He kept every secret I told
他保守我说的每个秘密

He giggled his way straight through fall
他用他独有的笑声傻笑着直到没有声音

And I don ’t sleep well at all
而我再也睡不好

Bang bang bang

Bang Bang Bang

Bang Bang Bang

Bang Bang Bang

I have seen too many movies
我看了太多的电影

I have read I read too many books
我 读了太多的书

I ’m the kind that sees sun and brings an umbrella
我是那种未雨绸缪的人

I have been to fortune tellers
我也曾经算过命

He knows when I ’m happy and nods when I ’m sad
他知道我什么时候高兴 还会陪着我悲伤

And he puts out when I come home drunk
他在我酒醉回家后帮我熄灭了灯

And suddenly I stand real tall
就在一瞬间 我感觉自己很高

But I don ’t sleep well at all
而我再也睡不好

And I know love will leave you all crooked
我知道 爱将彻底地离你而去

And I know he ’ll start sleeping around
我知道以后他身边会睡过许多人

Or start listening to symphony rock
或者也开始听交响、摇滚

Or throw out the key and change the lock
或是丢掉那把钥匙换一个锁

But I don ’t sleep well at all
而我 再也睡不好


评论
热度(7)

© 让我听见你。 | Powered by LOFTER