让我听见你。

这世界上还有什么比音乐更美妙的
想必是有的 但是世界还是不能失去音乐。

Perfect World - Arco

这样的一首歌/是真的觉得仿佛是在唱自己的内心/我会珍藏这样一首歌的:)

歌词里唱的 我只是想要一个完美的世界。


sorry I didn't like your point of view
对不起,我不喜欢你的观点

didn't mean to upset you or hurt you
并不是故意让你伤心或是伤害你

find it hard to tell those sweet little lies
说那些甜蜜的小谎言如此艰难

always finding fault when i could compromise
可以妥协时却总是要挑刺

  

i just want a perfect world
我只想要一个完美的世界

  

sorry i don't see life the way you do
对不起,我无法像你那样看待生活

if i could i'd be just the same as you
如果我可以,我就会和你一样

every day parade the things i feel inside
每天展示自己心中的感觉

not be silent by the doubt that i can't hide
而不是因无法隐藏的疑虑而默默无言

  

i just want a perfect world
我只想要一个完美的世界

something beautiful preserved
被保存的某种美丽事物

and to take what we've been given's
而接受我们被给予的东西

a trick i've never learned
是我永远学不会的把戏

i just want a perfect world
我只想要一个完美的世界

  

so the world falls off around you
于是世界在你周围崩塌

you're standing on the edge
你站在边缘之上

know you'll fall it just hasn't happened yet
知道你会坠落,它只是还没有发生而已

and there's no-one left to catch you
而且没有人留下来接住你

and even if there were
而即使有的话

you're not sure you could repay such a debt
你也不确定你能否回报这样的恩惠

  

but i just can't seem to shake
但我只是似乎无法摆脱

the old pursuits of youth
青春时的旧追求

simple need to be
那一种简单的需要

the seeker after truth
成为追逐真理的人

  

i just want a perfect world
我只想要一个完美的世界

dumbest thing you ever heard
是你听过的最愚蠢的事情吧

but to take what we've been given's
但是接受我们被给予的东西

a trick i've never learned
是我永远学不会的把戏

i just want a perfect world
我只想要一个完美的世界


评论
热度(3)

© 让我听见你。 | Powered by LOFTER