让我听见你。

这世界上还有什么比音乐更美妙的
想必是有的 但是世界还是不能失去音乐。

Harder Than Easy - Jack Savoretti

感觉男声从空远的地方传过来。


So you think that Im harder than easy, 
你认为 我宁愿选择困难

And you find me as strange as the truth
发觉我变的陌生奇怪

Im as guilty of judging as you are, 
我和你都是错误的

But the difference is I dont judge you
可区别是 我从不会批判於你

You believed in your fairytale endings, 
你总认为你会有个童话式结尾

Now you find yourself down on your knees, 
现在却已不自觉向生活屈服

Like a rock thats been changed by the ocean, 
如一块礁石被大海吞噬

  

Or a shipwreck lost out at sea
当航船沉没海底

Sing me a love song, 
我会唱首情歌

Im your man
我是你的爱人

I will always love you
永远深爱著你

The best I can
做最好的伴侣

In our story of riddles and poems
在这难以看透的爱情诗歌里

Every word that you speak tastes like stone
所说的每句话都食之无味

Like a melody sung by a jester
自娱自乐的哼唱可笑曲调

Some are stolen, some are your own
有些是别处偷来 有些是属于你自己

At the end of the day when youre lonely
当夜晚降临 却又迎来寂寞

After begging to be left alone
你请求单独留在家中

You can look at this world as your kingdom
把这个世界当成自己的国度

If you want you can make me your home
若你愿意 可否让我步入你的世界

Sing me a love song, 
我会唱首情歌

Im your man
我是你的爱人

I will always love you
永远深爱著你

the best I can
虔诚坚定

Hold me close dont let me go
抱紧我 别让我走

I will always love you the most
我会永远爱著你

Sing me a love song, 
唱一首情歌

your my man
任你支配

Will you always love me the best you can? 
你可会如此爱我?


评论(2)
热度(7)

© 让我听见你。 | Powered by LOFTER