让我听见你。

这世界上还有什么比音乐更美妙的
想必是有的 但是世界还是不能失去音乐。

It Is Well (Live) - Bethel Music



Grander earth has quaked before
地球曾经震动

Moved by the sound of His voice
是因为被他的歌声感动

Seas that are shaken and stirred
翻滚着的海洋

Can be calmed and broken for my regard
会因为我的关心而平静

Through it all, through it all
熬过这一切

My eyes are on You
我一直看着你

Through it all, through it all
熬过这一切

It is well
一切都很好

Through it all, through it all
熬过这一切

My eyes are on You
我一直看着你

It is well with me
我一切安好

Far be it from me to not believe
我一直坚信

Even when my eyes can't see
甚至当我看不见时我仍然坚信

And this mountain that's in front of me
挡在我面前的高山

Will be thrown into the midst of the sea
将会被扔到海的最中央

Through it all, through it all
熬过这一切

My eyes are on You
我一直看着你

Through it all, through it all
熬过这一切

It is well
一切都很好

So let go my soul and trust in Him
所以,让我们放开灵魂去相信他

The waves and wind still know His name
风和浪知道他的名字

It is well with my soul
我的灵魂安好

It is well it is well with my soul
我的灵魂一切都好

ahhhhhhh
啊~

Through it all, through it all
熬过这一切

My eyes are on You
我一直看着你

Through it all, through it all
熬过这一切

It is well
所有的都很好


评论
热度(9)

© 让我听见你。 | Powered by LOFTER