让我听见你。

这世界上还有什么比音乐更美妙的
想必是有的 但是世界还是不能失去音乐。

The Coast No Man Can Tell - Bill Fay

大叔沧桑的嗓音 但是却如此柔情 如诗一般。


It's time to leave and say goodbye
离别将至 道别游离唇边

At least for now
此刻竟无言

You fought the battle most of your life
你一生故我

and you're still fighting now
现且仍故我如初

Soon you will be leaving for the coast
不久后你就将辞去彼岸

but it's a coast no man can tell... 
可该岸无人知晓究竟

It's the end of life on the earth
此生尽头

and my bothers I deeply fare you well
我且祝你安好

You will always stay in my heart
你将永驻于我心

As I hope I will in yours
也愿你亦不负我

Until that day we walk through the fields
直至那天我们共同穿越旷野

when all of God's promises are fulfilled
上苍于我们的承诺才完满

Soon you will be leaving for the coast
不久后你就将辞去彼岸

but it's a coast no man can tell... 
可该岸无人知晓究竟

It's the end of life on the earth
此生尽头

and my bothers I deeply fare you well
我且祝你安好



评论
热度(12)

© 让我听见你。 | Powered by LOFTER